Gizli Müşteri Araştırması çalışmalarımızla iş ortaklarımıza kendilerini müşteri gözüyle görmelerini sağlarken, bu çalışma çıktıları sonucunda önemli performans ve verimlilik artışları sağlamaktayız.

Gizli Müşteri Araştırmaları ile;

  • Hizmet kalitenizin, standartlarınıza göre hangi noktada olduğunu görebilirsiniz.
  • Ziyaret noktanızın genel görünümünü ve çalışanlarınızın kurum kültürüne uygunluğunu öğrenebilirsiniz.
  • Operasyondaki aksaklıkları, müşterilerinizden önce tespit edebilirsiniz.
  • Gerekli aksiyonları daha hızlı alarak müşteri kaybınızı azaltabilirsiniz.
  • Alınan aksiyonların sonuçlarını bir sonraki proje döneminde takip edebilirsiniz.
  • Şubeler arasında rekabet yaratarak daha dinamik bir çalışma ortamı oluşturabilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın prim sistemini daha adil bir şekilde yürütebilirsiniz.

Kıyaslama (Benchmarking); Gizli Müşteri araştırmaları ile rakiplerinizin hizmet kalitesini de gözlemleyebilir ve kıyaslama yapabilirsiniz. Böylece; sektördeki yerinizi, rakiplerinize göre avantajlarınızı ve dezavantajlarınızı tespit ederek gerekli aksiyonları gerekli zamanda alma şansınız olur.

Value Training olarak butik anlamda gerçekleştirdiğimiz Gizli Müşteri çalışmalarımızda özellikle danışman ve eğitmenlerimizi de kullanarak davranış, bilgi ve yetkinlik ana başlıklarını tamamıyla profesyonel anlamda da ölçüyoruz. Kamera görüntüleri ve ile birlikte çalışanlara Gizli Müşteri koçluğu yapılmakta ve gelişim alanlarına yönelik eğitimler ile iş ortaklarımızda hızlı ve etkin performans artış süreçleri oluşturmaktayız.